The Paper
A documentary crew discovers a struggling Midwestern newspaper and the publisher trying to revive.
The documentary crew that immortalized Dunder Mifflin's Scranton branch is in search of a new subject when they discover the historic Toledo Truth Teller, a Midwestern newspaper, and its publisher's efforts to revive it.