The Perfect Murder
For the killer, it’s THE PERFECT MURDER. Detectives hit dead end after dead end, and the wrong suspects are discarded. But one new clue can lead to another and the cold case suddenly gets hot. Truth is, it is the perfect murder…until it’s not.
A 24-year-old is found stabbed to death on a tennis court; detectives learn of a letter revealing the truth.
In Santa Barbara, Calif., 27-year-old Jarrod Davidson is found shot to death outside his apartment with a potted plant next to him.