The Royals
The Royals follows the lives of a fictional British Royal family that inhabits a world of opulence and regal tradition – a world that also comes with a price tag of duty, destiny and intense public scrutiny.
Stand and Unfold Yourself
In the series premiere, following the abrupt death of their older brother and heir to the throne, Prince Liam and Princess Eleanor struggle with their new roles, Queen Helena works to maintain the family's image and King Simon questions the monarchy's future.
Infants of the Spring
At the annual garden party, Prince Liam is reunited with his ex, Gemma. The Queen and Cyrus work to counteract King Simon's wishes.
The true nature of Prince Liam, Princess Eleanor and Queen Helena's romances become clear at the Queen's annual masquerade ball.
During a trip to Monaco, Prince Liam and Ophelia's relationship flourishes and a different side of Princess Eleanor is revealed, but the trip becomes marred by scandal and public scrutiny.
The King makes a decision that impacts the rest of the family while Ophelia struggles with the PR fallout from Monaco.
Secrets are revealed as Prince Liam and Princess Eleanor investigate Prince Robert’s death and the attack on the throne.