The Twilight Zone
Nightmare at 30,000 Feet
Journalist Justin Sanderson (Adam Scott) finds the fate of Flight 1015 in his hands.
A woman tries to use an old camcorder that can rewind time to help her ensure the future of her college-bound son.
A space crew preparing for the first human flight to Mars is faced with a life-altering decision...and its consequences.