The Vineyard
Mauro Larrea finds his destiny as he works to restore a vineyard to its former glory while winning the love of combative widow Soledad Montalvo who once owned the property.
Tragedy strikes Mauro Larrea's life as he is forced to immigrate to Mexico and work in the silver mines; on the other side of the world, Soledad Montalvo also sees her life change dramatically.