The Wrong Way to Use Healing Magic
An ordinary walk home from school turns into an epic journey for Usato. After mistakenly being transported to another world, he discovers his gift for healing magic! Now, he trains beyond human bounds as he self-heals to gain absurd strength and stamina.
Captain Rose decides it's high time for Usato to get a taste of what a healer's job is like on the battlefield.