This Is Not Hollywood
Young Sarah is at odds with the world; she dreams of leaving Avetrana and her house; it happens on August 26, when she turns onto via Grazia Deledda towards the beach; the destination, however, is not the sea, but a sad fate.
Sabrina, a local beautician, is very protective of her cousin Sarah, but their relationship has been different lately. On August 26th, Sabrina waits in vain for Sarah's arrival and begins to have a bad feeling.
Michele Misseri finds Sarah's phone on the morning of September 29th; his confession comes in the middle of a live TV show and the recovery of the body provides compelling evidence; the case seems closed, but the investigation goes on.
Cosima strives to protect her shadow over her family; the arrest of her daughter Sabrina is a harsh blow; as the grip tightens around her too, she is now at the center of suspicion by investigators and villagers.