Timmy Time
Timmy a Mittens jsou ve dvojici, aby ve školce při výtvarné výchově namalovali portrét toho druhého. To je ale zábava! Vše začne dobře, jenže po hádce o tom, kdo dostane větší štětec, se brzy pustí do nepořádné války barev!