Toilet-Bound Hanako-kun
Hanako-san of the Toilet
Yashiro Nene is looking for ghostly help with her love life, but when "Hanako-san," the wish-granting spirit that haunts a girls' bathroom stall, turns out to be a boy, she may end up getting more, and less, than she bargained for.
The Faeries
A rash of mysterious thefts hits the school, and rumor has it that the apparition "Yousei-san" is behind it. When Nene catches sight of the creature, will she end up losing more than just her school supplies?
Nene, Hanako, and Kou have reached the top of the Misaki Stairs, where a mysterious and bewitching woman awaits them. Will Nene get her friend back, or will she vanish along with her?
The school is full on unlikely couples thanks to a tree that rumor has it makes any confession made under it succeed. When Hanako asks Nene to meet him there, Nene starts to suspect that he sees her as more than an assistant.
In search of Hanako's secrets, Nene and Kou enter the fifth Wonder, the 4 O'clock Library. It's books contain the past and future of every student their school has ever had, but some knowledge comes at a price.