Tokyo Revengers
Takemichi Hanagaki is a freelancer that's reached the absolute pits of despair in his life. He finds out that the only girlfriend he ever had, in middle school, Hinata Tachibana, had been killed by the ruthless Tokyo Manji Gang.
Resist
Takemichi returns to the present after shaking hands with Naoto and is reunited with Naoto, who is now a police officer; Naoto asks Takemichi to go back in time and prevent the two leaders of the Tokyo Manji Gang from meeting so that they can save Hinata.
Takemichi gets to enjoy some happy times with Hinata during their middle school days until he's suddenly sent back to the present; after seeing how Mikey was, he can't imagine that it was Mikey that turned the Tokyo Manji Gang into an evil organization.
Naoto finds out that 12 years ago, the Tokyo Manji Gang had split into the Mikey Faction and the Draken Faction and due to one of their disputes, Draken ends up dying; however, Takemichi refuses to believe that Mikey and Draken would ever fight.
As Pah-chin's friend was attacked by Moebius, the Tokyo Manji Gang decides to fight Moebius; according to Naoto, Draken doesn't die because of the conflict with Moebius, but rather, an internal conflict between the Tokyo Manji Gang.