Opravdové noční můry
Není odpočinku
Díky řadě podivných jednání se jeden usedlý muž začne obávat o svůj život. K náhlé smrti obyvatele domova pro seniory jsou přivoláni detektivové.
Větší než smrt
Policie vyšetřuje skutečné tajemství obrovského úspěchu televizního pořadu. Město rozdělí zpráva o duchovi, který straší místní ženy.
Nancy Bowen nikdy nedostane příležitost rozloučit se s manželem před jeho smrtí. Mike Malloy záhadně přežije dvě situace, při nichž téměř zemřel.
Po koledování během Halloweenu musí chlapce odvést na pohotovost, kde ale z neznámých příčin zemře. Jedna žena zmizí po své svatbě.