Neobjasněné a neprobádané záhady
Justin a Emiliano zvažují možnost, že templáři uprchli z Evropy a přestěhovali svůj řád do Ameriky již sto let před příchodem Kolumba.
Justin a Emiliano řeší mezinárodní spiknutí, jehož se účastnili nejvyšší vládní představitelé. Je to důkaz, že byl Meriwether Lewis zavražděn?
Justin a Emiliano používají při putování Svatou zemí, Egyptem a Etiopií biblické mapy, s jejichž pomocí hledají posvátnou archu úmluvy.