Unwanted
A cruise ship full of tourists rescues a group of desperate refugees from a sinking boat; the situation worsens when some refugees, having discovered that the captain has been ordered to return them to Libya, decide to take the ship hostage.
As Arrigo battles with a difficult moral choice after being ordered to disembark the migrants, a meeting gets organized between the rescued survivors and the cruise ship's passengers.
The cruise ship docks in Tunis, but local authorities refuse to accept the refugees.