The Hollow Crown
Executive Producer Sam Mendes brings together an all-star cast for this epic and definitive adaption of William Shakespeare’s most celebrated history plays: Richard II, Henry IV Part I, Henry IV Part II and Henry V.
From executive producer Sam Mendes: King Henry IV tries to convince his son Prince Hal to join him in battling uprisings across the country.