Vampirina
Vampirina is the new kid in town! After moving from Transylvania to Pennsylvania, Vee and her family adjust to life as vampires in the city. Along with helping her parents run a bed and breakfast for visiting ghouls and goblins, Vee learns how to make new friends in a new school and experience everything the human world has to offer!
Going Batty / Scare B&B
Vampirina and her family move to Pennsylvania and she is eager to make friends. The family opens the Scare B&B but accidentally book two groups in the same room for the same night!
Edna enters a Green Thumb Contest and accidentally plants some of Oxana's magical Transylvanian seeds; when Vee goes on a field trip to the Natural History Museum, she runs into an old family friend, King Pepi.