Hunters
V břiše velryby, 1. část
Na počátku stihla rod Heidelbaumů pohroma. Nejmladší z nich, Jonah, se ocitnul v břiše velryby. Z temnoty jej ale vyvedl pastýř Meyer Offerman. Kdesi na druhé straně pradávné země Manhattan se Millie Morrisová, strážkyně práva, jejíž víra procházela zkouškou, vydala na jih po stopách smrti jedné staré ženy.