Velký podvod
Páry jsou zdrceny, když jejich velký den zničí podvodnice Dana Twidale, která nabízí plánování svateb. Podvedla desítky párů, než se dala na útěk.
Paul Stocks je podveden falešnou cestovní kanceláří a zjistí, že šlo o součást obrovského podvodu s dovolenými, do něhož jsou zapleteny stovky obětí.