Vítejte v zabijákově
Jednoho horkého léta
V Clintonville v Ohiu někdo zavraždí 14letou Christie Mullinsovou. Tento zločin zůstane 40 let nevyřešen. Pak mladá žena určí jako vraha svého strýce.
Patricia Millsová zemře při požáru domu v Texasu. Detektivové se domnívají, že byl oheň zapálen úmyslně. Dopadení pachatele však potrvá deset let.
V hořícím domě je nalezena zastřelená Donna Fontaineová s přítelem. Detektivové narážejí na mlčení, dokud jim zhrzený milenec neposkytne důkazy.
Někdo zavraždí Trudy Darbyovou a další dvě místní ženy jsou pohřešovány. Policie má podezření na sériového vraha.