Murdaugh Murders: Deadly Dynasty
Pandora's Box
A Saturday night boat ride turns deadly for three young couples in coastal South Carolina and triggers a shocking series of events that threaten the all-powerful Murdaugh dynasty.
The double-murder of the wife and son of powerful attorney Alex Murdaugh stuns the community his family has presided over for almost a century; secret evidence, cold-cases and suspicions of cover-up add to attention and pressure on the legal dynasty.