Scent of Time
Hua Qian wakes from a mysterious coma and finds herself transported back to her wedding day.
Hua Qian attempts to reconcile with her old friend, Mu Yao; Mu Yao takes a job as a maid for the Zhong family.
Hua Qian engineers an opportunity for Mu Yao to impress the Zhongs; the Zhong family hires Hua Rongzhou as a guard.
Hua Qian renews her loyalty and love for Zhong Yelan; a mysterious thief contacts Mu Yao.