Vyšetřovatel
Detektiv Fil Waters využívá svých schopností, aby přiměl podezřelé odhalit pravdu.
Přílišná ničivá síla
Mladá žena najde svou milovanou sousedku ubitou k smrti v jejím vlastním domě. Je rozhodnutá pomoci detektivovi Filu Watersovi najít bezcitného vraha.
Houston zachvátí panika, když jsou během týdne zavražděni dva taxikáři. Jedna z vražd byla zachycena na kameru a zdá se, že jde o vraždící dvojici.
Detektiv Fil Waters vzpomíná, jak šokující důkaz zachycený na videu vedl k odhalení vraha Aidee Reynaové. Kdo zavraždil matku dvou dětí?
Zatímco její syn spal, je mladá matka uškrcena doma v koupelně. Detektiv Fil Waters zjistí, že vlastní matka oběti byla také zavražděna, před 25 lety.