I Am Homicide I Am Homicide
In Charlotte, North Carolina many know him as Homicide. But his real name is Detective Garry McFadden. With hundreds of solved cases under his belt, he seeks justice for the departed. Case by case, his charisma helps him sniff out clues and hunt down leads like no other.
A young mother is ambushed and shot dead in the driveway of her home in Charlotte, N.C., and Detective Garry McFadden's best witness may be the victim's 3-year-old son, who gives him a cryptic clue.