Wandance
Wanda's Dance
Kabo, a high school freshman struggling with a stutter, meets Wanda, who dances alone without concern for others; Kabo is captivated by Wanda's free-spirited moves and begins to take an interest in dance as a form of self-expression.
During a trial session with the dance club, Kabo learns the basic moves and the importance of truly listening to the music from the club president, On; though awkward at first, Kabo gradually settles into the club.
To prepare for a high school dance contest in June, the dance club holds a freestyle audition; drawn in by Wanda's dancing, Kabo begins to grasp how to let his body be moved by the music; he learns about On's hopes for the contest.