Warehouse 13
After saving the life of the President, two Secret Service agents find themselves abruptly transferred to Warehouse 13 - a massive, top-secret storage facility in windswept South Dakota which houses every strange artifact, mysterious relic, fantastical object, and supernatural souvenir ever collected by the U.S. government.
After saving the life of the President, two Secret Service agents find themselves abruptly transferred to Warehouse 13, a massive, top-secret storage facility.
Resonance
Pete and Myka must stop a team of bank robbers who have an unusual weapon; Artie pinpoints the breach at the warehouse.
Pete and Myka are sent to investigate a town where the inhabitants are acting out their subconscious desires; Artie is puzzled by the building's sudden energy surges.