Witch Watch
As her familiar, Morihito must protect witch Nico from a disastrous prophecy, but her reckless spell-casting leads to a whirlwind of hijinks.
Witch's Return
Morihito, secretly an ogre, is tasked with becoming a familiar to his childhood friend Nico, a novice witch, after she moves in with him.