Sara and Rachel set off in pursuit of their destinies as a gardener and a dark empress.
Maddison's Birthday Party
Rachel is invited to the exclusive birthday party of her super popular former schoolmate, Maddison, and takes BFF Sarah as her plus one.
The Dusty Truck 'n' Donut Muster
Rachel and Sarah head to Goondiwindi, lured by the chance to win a coveted meat tray and a glimpse of Trent, the star of TV's "Outback Trent"; but the event is a sham by the locals to lure Rachel to Goondiwindi for much more sinister purposes.
Sarah and Rachel are invited by Sarah's nan to attend her Christmas cruise party, but a large, handsome crocodile sinks the ship; the girls are shipwrecked on a nearby island, where they search for the crocodile for different reasons.
Rachel and Sarah go to the Terry Cup, where dancers compete to please Terry, an opinionated floating head; Rachel gets herself into debt due to a couple of bad bets.
Rachel and Sarah hear about a nearby bush doof outback dance party; Rachel forces the car to crash so she can enjoy the dreamy vibes, genuinely good acoustics and win a t-shirt.
Sarah's having lots of negative vibes and decides to visit Planet Bali for a vacation alone; her rocket crashes on Planet Horoscope, where she meets Capricorn, her own star sign.