Z deníků Robokata
Bezpečnostní robot (Alexander Skarsgård), který žije v technologicky vyspělé budoucnosti, hackne sám sebe a nabyde svobodnou vůli. Nechce se prozradit, takže se s nelibostí zapojí do nové mise, na které bude ochraňovat vědce na nebezpečné planetě… přestože doopravdy chce jen sledovat telenovely.