Zimní král
Uther umírá. Merlin vyhledá Artuše a požádá ho, aby se vrátil do Británie. Gundleus přijíždí do Avalonu a zabíjí malého krále a královnu Norwennu.
Nimue se vrací do Avalonu, kde ji vyhledá Merlin. Gundleus se vrací s Gorfyddem do Caer Cadarn.