Zombies: Addison's Moonstone Mystery
Addison, Zed and the gang realize the vampire stone made Monster Shrimpy come alive.
Addison, Zed and Willa go to the wolf den and find the vampire stone; they realize that their wolf howls decharges the stones.
It wouldn't be a Seabrook celebration without a little monster mystery; Addison and the gang save the day.