The Zone: Survival Mission
The first simulation starts in a dreary space; the team attempts to make it through the first challenge by standing out as little as possible.
The team members relax in a warm sauna; however, that is not what makes them sweat.
The members enter a cozy, private house to carry out their quarantine; if they break the quarantine rules, they will have to pay a severe price.