Botched
From frightening facelifts, shockingly bad boob enhancements and reductions and hideous nose jobs to devastating tummy tucks, Dr. Terry Dubrow and Dr. Paul Nassif will work their medical magic trying to turn tragedy into triumph. Leaders in their field, Dubrow and Nassif set out to turn back the clock and miraculously change lives.
Two Weddings & a Divorce Attorney
Two former brides who weren't able to have the wedding of their dreams come to see Dr. Nassif and Dr. Dubrow.
A man aspires to look like a walking piece of art; two patients who didn't research their surgeons are suffering severe consequences.