Animal Fight Night Animal Fight Night
A mother cheetah confronts the heavy weaponry of a Grants gazelle; three male lions try to take down a rhino.
An exploration of the planet's deadliest jaws, from animals with piercing canines that ambush their prey to slithering creatures with deadly fangs.