A Mother of a Day
S4, E9: Kary decides to attend LeeAnne's wedding; Brandi receives shocking news about another baby up for adoption; D'Andra joins forces with Jeremy to confront Mama Dee about her failing company; LeeAnne worries her mother will make a scene at her wedding.