Kolleginnen Abgetaucht
S1, E3: A security officer is found shot dead in the villa of a young corporate heir. Irene is called to Wannsee, but the heir Nikolaus Stahl is nowhere to be found. It becomes evident that the murder is collateral damage resulting from the abduction of the young heir. Carl Hösch, present as a negotiator, analyzes the situation.