Abgrund
S9, E30: Kilian Becker arrives in the emergency room with Dr. Matteo Moreau and Dr. Rebecca Krieger and soon alarms the team when a bone tumor is found in his hand. Dr. Marc Lindner is called in, yet the sight of Kilian disturbs him deeply.