Achterbahn
S11, E18: Betty and Tarik's rivalry spirals out of control, pulling them into unexpected chaos. The next morning, alongside Betty's brothers Dominik and Jonas, they find themselves intertwined at the Karlsklinik more closely than they ever intended. Meanwhile, Lukas and Mia grapple with disbelief and regret over their impulsive one-night stand, struggling to comprehend their actions. Consumed by guilt, Mia finds it particularly difficult to cope with the aftermath, as the unexpected connections between these individuals become increasingly complex and challenging.