Alkoholleiche
S3, E4: A dead body is discovered at a whiskey distillery, leaving distillery owners Lou and Ella to suspect it was an accident. However, Dr. Steinebach believes a murder has occurred. As Detectives Konrad and Marc investigate, they uncover a link between the victim and the distillery, unraveling a mystery that goes beyond what meets the eye.