Am Limit
S1, E22: Renate Seitz is injured in a serious traffic accident involving a motorcycle on her final day as a taxi driver. She claims not to know how the crash occurred and denies being responsible, even though she clearly smells of alcohol. The doctors and police begin to wonder if she may have been at fault after all.