Am Rand
S7, E14: Together with Dr. Marc Lindner, Rebecca Krieger treats patient Carola Kronberg, who suffers from a fractured clavicle after an accident. Meanwhile, Dr. Matteo Moreau learns that another company has also filed a patent for a medical bone lifter, raising doubts about his work. Dr. Leyla Sherbaz listens amused but skeptical as Ben Ahlbeck promises that his daughter Raya will soon get her first haircut on their special Father-Daughter Day.