An Unexpected Guest
S15, E5: Braunwyn opens up to Gina about her struggle with alcohol; Jacob experiments with drag; Sophie continues writing her book; Elizabeth struggles to process her sister's issues; Gina deals with the next steps in the case against her ex-husband.