Angst
S7, E29: Dr. Elias Bähr shares Laura Ullmann’s joy when a donor heart finally becomes available for her. At the same time, patient Timo Holtzmann complains that Dr. Matteo Moreau wants to operate on his elbow right away. Dr. Ben Ahlbeck steps in and spontaneously offers him a second opinion, which only increases tensions. Meanwhile, Wolfgang Berger reviews the clinic’s finances for the expansion project, and his day brightens when the charming Dr. Saskia Müller returns his flirtatious remarks.