Angst
S5, E4: A ruthless murder in Halle-Neustadt shakes the homicide squad, thrusting police cadet Umut into the crossfire. His past resurfaces, threatening to cost him everything. Steve Kauper, leader of a criminal gang, is shot in broad daylight, an event captured on a cell phone. Clearly, he had double-crossed the mafia for money.