Atta Toy
S1, E13: The world's most famous monkey busts loose on Skull Island in "Ding Dong, King Kong." Scandalous Hollywood news and gossip get the Pat O'Brien treatment. The Smurfs are terrorized by a serial killer in "Murder in Smurf Town X."