S5, E22: Detectives Korbinian Hofer and Christian Lind from the Rosenheim police department are called to investigate a body discovered by forest workers in the underbrush. At first it seems like a routine case, but upon arrival, they find the corpse is frozen solid. This is highly unusual given the mild nights and warm days that have been sweeping the area. As the detectives delve deeper into this chilling mystery, they must uncover how and why the body remains frozen despite the unusually warm weather, revealing deeper secrets hidden within the tranquil surroundings.