Ausgestopft
S23, E9: Ronnie Pütz slips out of bed one night, only to be found dead beside his car the next morning in an industrial zone. Detectives Matti and Jonas soon gain an unlikely ally in Bruce, the loyal dog of Ronnie’s girlfriend, Kiki. Bruce’s instincts and presence lead them to vital clues that help uncover a web of lies surrounding Ronnie’s murder. As they follow the trail, the case tests their partnership and reveals that loyalty can come from the most unexpected sources.