Ausgetrixt
S1, E4: Trixie has hit rock bottom. She's quit her apprenticeship as a pastry chef, just like she's abandoned everything else in her life. Tension is high in the shared apartment as Hintz has no sympathy for her actions. Once again, chaos reigns: no apprenticeship, no home, no money, and no prospects.