Bada-Bam / The Barbamartians
S1, E2: Barbabright captured a melody from Mars; the Barbapapas build a rocket to go to the red planet; while travelling to Mars, the Barbapapas meet a family of Barbamartians; they have no time to get acquainted when a giant plant attacks the village.