Beyond Calm
S2, E8: Kayla and Luke have a gender reveal; Stephan takes his girlfriend to Florida; Ashley and Bar are not on the same page about their status; Rachel's birthday doesn't go exactly as she plans; Brianna goes to the emergency room.