Bis zum Schluss
S15, E2: The director of the Stuttgart senior residence “Sonnenheim” is found dead, drawing detectives into a sensitive case involving both elderly residents and young employees. Suspicion quickly falls on apprentice Liliana “Lila” Groß, known for clashing with the director and ignoring the strict rules of the home. As tensions rise and personal motives come to light, the investigation exposes hidden emotions and power struggles behind the walls of the residence.