S7, E19: Lilly Rieth falls from a tree and is reluctant to seek medical help until her husband Tim insists on a checkup at the Johannes Thal Clinic. Resident physician Mikko Rantala and Dr. Leyla Sherbaz begin her treatment when a second unusual case arrives. Amateur actor Kurt Brönner comes into the emergency room with a stage prop lodged in his thigh, leaving the doctors surprised by the bizarre injury.